ny vecka

  hörrni, tycker antalet läsare börjar minska lite här. how come? är 2013 det året då jag blev ointressant? (eller ja, har jag nån gång nånsin varit intressant, egentligen?) nää, släpp sargen gått folk! Myran är tillbaka i London, och det är både värt att dokumenteras OCH läsa om. så here you go...
 
fast ja, vad ska jag skriva om? typ två veckor har gått sen jag var hemma i Sverige. jag har då inte åstakommit mig många knop sen dess. jag har iallafall lyckats pallra mig till gymmet och skaffat mig ett mördar-schema från kära Piotr. (jajjemen, ni kan ju ringa mig när ni vet hur hans namn ska uttalas...) men det är lugnt, han har lovat mig: "these exercises WON'T make you big... I promise". ha ha åkej, vi hörs om två månader grabben. han var hur som helst imponerad (tror han var mest glad) över att se mig göra benböj. det verkar inte vara många tjejer som gör sånt? hur som helst, är man uppvuxen i Vikingahallen så blir det nog så. tyvärr drog jag på mig en förkylning, så jag fick vila förra veckan och börja min väg till the new kick-ass-me denna vecka. nu sitter jag för övrigt på ett café, tar en varm choklad och utnyttjar kärt internet. (hmm... detta KAN vara en anledning till varför jag inte går ner i vikt.... OCH har ekonomiska problem. men det är bara en hypotes, vad vet jag?
 
min helg har iallafall varit jättebra. har träffat en sjukt efterlängtad Amanda, som jag inte träffat på... ja så många månader att jag inte ens håller räkningen längre. fick träffa henne och hennes mysiga mamma och syskon. vi hann äta middag, mysa på deras hotell, gå runt på stan och äta lunch. SÅ kul och jag var SÅ glad över att få träffa henne. önskar bara vi hade fått mer tid. men snart är vi båda hemma igen. i maj baby. i maj. vad har jag gjort mer än det? jo min käraste A. Piekert fyllde ju hela 21 år i lördags. och hur firade vi det? jo först av allt pallrade jag mig upp och bakade en paj till henne, och så överraskade vi henne på morgonen med gosaker och blommor. hade planerat en massive-birthday-cake, men the facilities in my kitchen turned me down. men pajen verkade uppskattad ändå. på kvällen försökte vi överraska henne (får väl en guldstjärna för ett tappert försök åtminstone? hihi) men vi var ett gäng tjejer som "överraskade" henne på hennes favoritresturang. där åt vi jättegod middag och även god tårta dagen till ära. efter det blev det mys i hennes lägenhet och sen ut på PARTAJ. en riktigt rolig kväll måste jag säga, och hoppas och tror att födelsedagsbarnet hade detsamma. that's the main thing I wanted to acchieve. grattis återigen min älskade 21-åring!
 
 

Kommentarer
Sanna B säger:

Du vet att du aldrig kommer att bli ontressant för mig! <3

Svar: saknar dig !! <3
jessica

2013-01-31 | 11:28:33
Bloggadress: http://sannabromander.webblogg.se
Sanna B säger:

Å jag dig! <3

2013-01-31 | 12:40:32
Bloggadress: http://sannabromander.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback