ny vecka, nya tag

landade här idag lite efter lunchtid. fan, snö?! okej att det var strålande vackert hemma i Sverige, med -18 på termometern, tonvis med snö och fantastiskt väder. men asså, snö i London? nja, inte lika charmigt måste jag säga. lite halv-slaskigt är inte riktigt min grej.

idag på gymmet fanns det typ ETT löpband ledigt. och självklart var det bredvid den sötaste killen jag sett på läääängeee.. det var nästan så att jag skulle brassa på en lapp (läs: ett PLAKAT) med mitt telefonnummer, och slänga upp det på hans spring-display-tjossan. tänk så chockad han hade blivit. kanske till och med hade ramlat av bandet? (för ja, han sprang J Ä T T Efort... hihi) hur charmigt? då hade han kunnat berätta för våra barn och barn barn om hur han föll för mig första gången han såg mig... aaah vilken dröm!

ja juste, dröm... för fuck. Inte gav jag någon mitt nummer heller. men söt var han, jävligt söt... och jag däremot var på mitt typiska "hej-va-jag-inte-är-speciellt-fräsch-på-gymmet"-mode. men fan, nu blir jag deprimerad. nu ska jag drömma om honom inatt. ja det tänker jag. punkt slut. hejdå. (lugn pappa, jag kommer inte träffa honom igen så du kan sova gott)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback