mina fina tjejer

jag skulle vilja skriva ett jättefint och bra inlägg till två av mina favorittjejer. med bilder hit och dit och MASSA text. tyvärr blir det inte så mycket bilder eftersom jag inte kommer åt att kunna skriva på datorn, så mobilen får vara min enda vän i detta.

JAAA MÅ DOM LEEEVA,
JAAA MÅ DOM LEEEEVA,
JAAA MÅ DOM LEVA UTI HUUNDRADE ÅR
JAVISST SKA DOM LEVA
JAVISST SKA DOM LEVA
JAVISST SKA DOM LEVA
UTI FUCKING HUNDRAAADE ÅÅÅR

åh va jag bara vill krama er båda två. mina fina 21-åriga tjejer!! tänk va tiden går fort, tänk så mycket vi gjort (äre bara jag som får "nu äre slut för idag"-låten på hjärnan). ni är två av de människor som jag verkligen är glad att jag har i mitt liv. två människor med så stora hjärtan att det är konstigt att de ena får plats i kroppen på er.

Brallan - önskar jag var hemma hos dig och kunde fira dig, baka dig en god tårta och bara njuta av ditt sällskap.

Madde - du är just nu ute på ditt egna äventyr, vilket jag beundrar dig för! så härligt att veta att du också är ute i världen och gör ditt! jag hoppas och vet att du får en underbar dag med tjejerna på andra sidan jordklotet.

jag älskar er båda tjejer, och saknar er faktiskt tokmycket. meeeeen vad gör det en dag som denna? 21 år - wooop!! Dags att åka till USA och kick some ass kanske?!

GRATTIS MIN HJÄRTAN!!


Kommentarer
Madde säger:

Åååhhh tack så mycket gumman! Du är bäst! Saknar dig så <3

Svar: saknar dig meeeed!!!!!!!! <3
jessica

2013-01-14 | 12:10:49
Bloggadress: http://www.howaboutasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback