kvällsfilosofi

Statement number one 2013;
jag tror Soho Gyms har någon slags policy för sina anställda ... "you gotta' look good to work here... and have huge muscles". inget skämt. jag bävar inför den dagen då jag ska avsluta mitt medlemskap. ser framför mig ett "Friends-moment" då dom drar fram Maria i tight, högt skuren baddräkt för att övertala mig att stanna. i mitt fall drar dom väl förmodligen fram "Carl med
Enorma biceps" istället... hmm intressant scenario - återstår att se.

idag var jag faktiskt och hälsade på min gamla värd-tant... förkänsla go! saknar henne faktiskt. hade jag kunnat passa in bland en Värdfamilj och inte velat vara så självständig hade jag förmodligen varit kvar (SPECIELLT nu, eftersom min psykos-roomie has moved). men jag är glad som saker och ting blev och har varit, så jag ska bara försöka besöka henne fler gånger (och ta del av hennes goda mat purhaps hihi)

klockan är halv tolv och jag BORDE verkligen sova... men jag kan fan inte. ska upp om .. 7 timmar men kroppen min vill inte slappna av och somna. kan det vara för den där kaffet jag tog med tjejerna efter skolan? näääää så känslig är jag väl inte? eller? klockan var ju iåförsig ganska mycket ... är detta ett tecken på att jag börjar bli trött? onödigt babbel? hmm... Får helt enkelt dra på sovlappen och börja räkna lite lamm (eller är det får? dunno... jag väljer katter.. aa jag ska räkna katter. jag gillar katter) hoppas ni andra har lättare att somna än jag!

heeeeejdå, *vinkvink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback