hittar inget bra att döpa det här inlägget till

idag är en sån där dag så jag frågar mig själv "tja, vad ska jag hitta på idag då?" och så sitter jag och funderar en stund men stannar kvar där jag ligger i sängen. jajjemen.. en sån dag är det! MEN jag har faktiskt varit duktig. tog mig en liten löprunda imorse till Hyde Park där jag gjorde lite intervaller medans jag väntade på Piekert. jag säger det igen - Ingse Björkman, vart är du när man behöver dig? jisses vad mycket handbollen har gett mig genom åren. nästan så  att jag blir deprimerad när jag tänker tillbaka på hur snabbt jag kunde springa på planen. (tja, om man inte var i närheten av Miranda Larsson såklart!)
 
hur som helst, det var skönt att få röra lite på sig. Mandisen och jag tog sen en lång powerwalk genom i stort sätt hela Hyde Park... okej jag vet faktiskt inte om vi gjorde det. för jag ska vara ärlig och säga att jag vet fan inte hur stor den där jävla parken i själva verket är! men det är alltid lika uppfriskande och njutfullt att få strosa runt där med alla andra hurtiga engelsmän... och andra nationaliteter? trots mina till synes obetydligt kortare ben en min vän Amanda (ni anar inte vad jag kämpar för att hänga med... vem gav mig dessa dvärg-labbar? mamma? pappa? kom igen, give me a break) så var det som sagt en himla bra start på dagen. kom sen hem där två snygga tjejer var påväg till city för att göra stan litegrann. jag tog mig en dusch, åt min oblligatoriska havregrynsgröt och la mig lite senare för att titta på film istället. mycket värt ändå måste jag få säga. bara för att man bor i en stor stad så behöver man inte ränna iväg som en tok, bara för att man kan.
 
 

just a normal evening at 7 Bramham Gardens... just chillin' with mah babes!
 
för övrigt kan jag ju meddela att vi tog oss till Madame Tussauds igår. riktigt roligt att äntligen få se det! och ja, jag blev som starstrucked även fast det bara var vaxdockor som stod framför mig... jisses jessan - pull yourself together woman! efter det så visade tjejerna mig en resturang som tydligen serverade kick-ass-foccacias (är det okej att älska sina egen-påhittade-ord?)... och ja, så var faktiskt fallet. (jag sköt tillochmed upp min glutenfria månad pga av detta fenomen). sen blev det lite kvalitetstid med Piekert. vi strosade runt på ett High Street Kensington för att leta efter en mugg... tjejen kom tyvärr inte därifrån med en mugg men däremot lite god mat. och vi har tydligen hittat en av våra favoritaffärer här borta och det är ... wait for it - EN MATAFFÄR. tja, det säger väl en hel del om oss...  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback