helg

har haft alltför många dåliga dagar den här veckan. och den här blev tyvärr inget undantag. ser hur som helst fram emot kvällen då jag ska träffa en efterlängtad tjej som jag inte träffat på ... 1,5 år. får nog även träffa hennes mysiga familj också, så mycket mer fredagsmys kan man inte önska sig.

idag har jag iallafall fått rumpan ur lilla vagnen och köpt nytt block, ny kalender och även lite mysiga nya färgpennor så nu jävlar ska det bli mycket roligare att titta i kalendern och bland allt skolarbete - och jävlar i min låda va strukturerat det ska bli.

igår träffade jag Elise och Andreas över en middag på stammis-stället "Adams Ribs" (tack mina kära amandor som visade mig det stället). de följde även hem till mig och fick träffa ollan. (låter som att det var ett stort steg...? som att få träffa mina föräldrar eller så. jisses ... ) hur som helst så var det väldigt kul att träffas, även fast det bara var några dagar sen sist. idag är dom och njuter av lite shopping i Westfield... och fan det vill jag också unna mig snart!

träningen har gått åt pipsvängen den här veckan. senaste i tisdags var jag på gymmet, och efter det blev jag dålig och jag har haft allt annat än ork till att träna. men på måndag kör jag defenitivt igång igen, förhoppningsvis kanske det blir tidigare än så också. ska även försöka bli så organiserad som min syster (vilket bara är en önsketanke) och skriva en matlista för veckan. det blir ju flytt på ett eller annat sätt nästa helg, så jag måste väl sätta igång och äta upp det vi har i kylskåpet...

idag är en sån dag som jag skulle kunna offra min högra arm för att få vara i Lofsdalen. okej, kanske hade det att göra med att jag såg en bild därifrån, och det såg helunderbart ut. har även börjar fundera (eller börjat och börjat...) hur och när jag hade tänkt ta mitt pick och pack hem till Sverige igen. enligt min nya, fina kalender så är det inte långt kvar. Alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback