godmorgon

tog Amandas förslag och gjorde mig själv en riktig mysmorgon. vill helst inte väcka min kära sambo genom att dra på strålkastarna här hemma, och inte heller äta min gröt i complete darkness. så därför mina vänner, tadaaa... blev det att mysa till det med tända ljus! hur mysigt? även om man bara sitter själv så är mysfaktorn nästan uppe på 100 ändå alltså.

idag är sista skoldagen för min del. förväntar mig en "jag-är-aldrig-sen"-Nicholaas som kommer inspringande iallafall 5 min efter lektionen börjar, med frasen "we've got A LOT to do today" ... nähe?! hoppas det är lite roliga saker iaf. får se om jag måste klara mig utan mandisen idag, hon verkar ha migrän eller liknande...

efter skolan blir det ett möte på gymmet, med en personlig tränare. hoppas han kan hjälpa mig att sätta ihop ett bra schema för mig själv! skulle vara awesome om man kunde få se lite resultat till slut... och ikväll landar jag i Sverige. väldigt sent men goosh va skönt det ska bli att vakna i sin egen säng imorgonbitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback