first day of school

jag har varje år gjort nån slags årsresumé av året som gått. varje år är jag lika seg... tror jag. vi säger så iallafall, för att inte verka extra långsam this year. hur som helst. en årsresumé av något slag kommer. så småningom.. tror jag. även mina mål för 2013 hade jag tänkt dela med mig av. ska bara finslipa dom lite, och jämföra det med förra årets. så det kommer, kanske, be patient.
 
hur som helst. first day of school. excited? ja jag vet inte. har så blandade känslor just nu, att för tillfället försöker jag bara hålla mig själv i schack. men ny klass, nya kurser... tyvärr inte ny lärare - men jag hoppas på det bästa this year iallafall. hade dock önskat lite andra klasser, och en och en annan trevlig lärare - men jag har försökt skälla lite på dom här men det verkar inte riktigt gå som jag vill. det är DÅ, mina vänner, som man går till gymmet och dansar av sig lite zumba så mår man mycket bättre!
 
om en halvtimme... sen är det dags. Nicholas, jag, Piekert and a bunch of randoms. okej, skämt och sido, jag får säkert jättebra klass osv och jag får helt enkelt ta och vänja mig vid att träffa Nick vareviga dag i 3 månader... woopa som jag brukar säga!
 
 
just nu skulle jag defenitivt inte tacka nej till lite sol, värme och brun hy.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback