det är måndag och jag är fruktansvärt trött (det här skulle tydligen publiceras i... ja måndags antagligen?)

jag älskar frukost. det är faktiskt bland det bästa jag vet. men det tar ju slut så jävla fort. då blir jag nästan deppig... betyder det att jag har en konstig relation till mat? hmm tål att tänkas på.

tanken är att jag ska kicka igång den här veckan på gymmet. jag önskar att jag kände mig piggare, men så fort jag kommer ut i luften kommer det kanske kännas bättre. jag får helt enkelt ändra mina tankar, till att "jävlar va kul det ska bli att träna!". förra veckan började hårdträningen på gymmet. jag vill tro att jag tränar hårt iallafall. visst det är inga 2 pass om dagen som jag gjorde i gymnasiet (damn va jag saknar det) men förra veckan blev det ett pass varje dag iaf, med vila på helgen. det vill jag nog klappa mig själv på axeln för. och även mina två vänner olivia och amanda. är stolt över oss alla tre att vi har bestämt oss. förändring ska det bli!

i helgen kände jag mig däremot inte som en träningsnarkoman... Jens och Danne var här och hälsade på. riktigt kul! vi chillade och hängde massvis i Convent Garden, vi kollade musikal, var ute på en gayklubb och de shoppade lite. haha det här med gayklubb.. ja hur kom vi dit? det var inte tanken, jag lovar. men alla andra klubbar verkade vara knökfulla och mina tjejkompisar åkte istället till Soho. så vi drog dit och Danne verkade stå högt upp på listan hos många av grabbarna där ... ha ha.

det var hur som helst kul att ha dom hör. vi har ju trots allt inte träffats på flera månader. dagarna gick alldeles för fort som vanligt. så, ny vecka. ikväll ska vi förhoppningsvis titta på en studio flat, och jag håller tummarna att this is the one. så man slipper tänka på att leta boende mer. jag ska även ha en ny kurs idag... lite nervös blev jag nu när jag insåg att jag kanske inte känner någon i klassen. men tja, det är väl bra? Får se det som positivt istället.

nej NU måste jag ta tag i mitt liv. först: mot gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback