dålig update

förlåt mina käraste för att jag inte är jättebra på att uppdatera er om mitt liv här borta. men jag skyller på bristen på internet... och inspiration också kanske? neeej det är kul att skriva. men jag höll faktiskt på med ett topp-bra inlägg till er (älskar hur jag verkligen tror att jag är grym på att skriva inlägg) meeeen vad ska man säga? tur har man väl inte alltid tyvärr. http://blogg.se">blogg.se vill inte alltid samarbeta. men ni ska få ett bra inlägg snart.. kanske... vågar inte lova. men vill bara säga "hej hej" och vinka lite fjolligt *vink vink* mot en tom skärm. nu är jag påväg mot Piccadilly Circus där jag ska möta upp Elise och Andreas som är här på lite mysig semester. vi ska ta en fin-middag och förhoppningsvis prata en himla massa skit! ska bli SÅ kul, precis vad jag behöver just nu. annars då? tjaa... jag är blekare än vanligt, min hy är defenitivt sämre än någonsin och jag har gått och blivit förkyld. dessutom tappade jag mina precis-medtagna-från-sverige-vantar-någonstans-idag. med andra ord så är allt jättebra här borta! :D

heeeejdå min fina!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback