chill

idag har jag och ollan haft en riktig chill-dag. vi låg en bra tag kvar i sängen och läste varsinn bok innan vi tog oss till Caffe Nero där vi tog fram våra datorer och bland annat letade runt lite på ställen att bo på. ja, det är en historia för sig som jag inte riktigt orkar med att ta upp just nu. hur som helst så blev vi matta i både kropp och själ av detta så helt plötsligt insåg vi att hockeyn var igång... i med lurar och följde matchen härifrån. stunder som denna vill man ju faktiskt vara hemma i Sverige. meeeen man gör vad man kan och det var synd att killarna inte knep guldet.

resten av dagen har följt i samma spår. mer bokläsning och förhoppningsvis lite filmtittande nu på kvällen, om internetguden är med oss! imorrn blir det en sväng till gymmet för att röra lite på oss. klapp på axeln till oss att vi fixat gymkort nu ... Soho Gyms och Beach 2043 HERE WE COME! förutom träningen ska jag faktiskt försöka ändra och göra min kost lite bättre. all den här dåliga maten jag åt innan jag åkte hem, julmaten och godiset har gjort mig helt förstörd. tror jag har alldeles för mycket socker i kroppen just nu.. men ändring ska det bli! planering och lite jävlar anamma så ska jag nog klara det!

håll tummarna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback