2013

nytt år. nya möjligheter. lika klyschigt som vanligt! men det är ju faktiskt så det är. jag fick iallafall chansen att fira in det nya året i en annan stad. ett annat land. och det var riktigt roligt! vi var elva tjejer som hade ett bord på Tiger Tiger där vi åt god mat (faktiskt så måste jag säga att varmrätten iaf var riktigt god) och sen var det bara dans hela kvällen. visst saknade jag fyrverkerier (trodde inte jag skulle det..) men vi fick iallafall se deras spektakulära smällare från London Eye på teven.

kul var det. mycket folk. varm som ett as var jag hela kvällen. men fan, det var man ju inte ensam om så det nya året firades in på trevligaste sätt med fina vänner. pricken över i:et var även att jag hittade min älskade vän Ramona inne på klubben. tjejen har jag inte träffat på tre månader så gissa om jag blev glad över att se henne?

nu har jag börjat det nya året på starbucks.... för ovanlighetens skull... Olivia och Matilda kunde sova betydligt längre än jag (otippat?) och jag fick därför myror i brallan och ville ut i solen. jajjemeeen det är sol här i London.

det är skönt att vara tillbaka. men samtidigt så saknar jag er där hemma så det gör ont. faktiskt. att vara hemma i 2 veckor och bara göra roliga saker tillsammans med folk man tycker om... inte konstigt att man får lite separationsångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback