trött på skolan, helt klart

söndageftermiddag och jag är så trött.
var hos doktorn imorse för att försöka få bukt på min akne. vad har hänt lixom? hur som helst, eftersom jag åker hem om en månad så var han lite anti att skriva ut recept åt mig eftersom ingen kommr kunna ha en "efterkoll" om det har fungerat. hur som helst, jag fick till slut en salva som jag nu har hämtat ut. den var inte billig så jag ber till alla gudar jag har att den fungerar litgrann iallafall. skulle ju vara kul med ett 'mirakel' över natten, men lite realistisk får jag nog ta och vara. men drömma kan man ju alltid få göra.
 
sitter och pluggar nu. den här veckan ska jag försöka fokusera på enbart speaking-övningar, men det är ju int riktigt det lättaste? den här veckan kommer vara full med blandande känslor. måste fokusera till tusen på Speaking Examen på lördag, vilket förmodligen omedvetet kommer ta upp min hjärna. samtidigt är jag ju aslycklig med tanke på att malin och anna kommer på torsdag. hur kul? kommer bli en epic helg, det känner jag på mig!
 
imorgon blir det 'showcase live' med några av tjejerna. jag, amanda och hanna var på det för några månader sen och det var sååå bra. det var då vi upptäckte både Rixton och Jackie D... några killar som allihopa har sjunkit i våra ögon på kort tid. men vad ska man säga? musiker blir väl alla divor till slut, eller är det bara en fördom?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback