trött måndag

jisses vilken krävande måndag det har varit. rent... hjärn-mässigt. började morgonen på gymmet där jag gjorde ett helt okej konditionspass för att ha känt mig så fruktansvärt trött innan. hur stolt är man inte efter då, när man väl har gjort det?

efter det var det dags för skola och det tog inte lång stund innan huvudvärken började komma. tror det var allt möjligt mellan vätslebrist och för mycket grammatik för mitt eget bästa. men hold on - dagen blir inte sämre där nejnej! ett oförberett reading-test senare och jag är körd. jisses, måste börja dricka mer vatten under dagen tror jag. Vilken tur att man efter skolan var duktig och pluggade liiiiite till, men dagen kunde nog inte sluta på ett bättre sätt - eller vad säger ni?

sötaste ever, helt klart. min lilla twinnie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback