Söndag

igår bjöd jag min sambo på lite mysbrunch. pannkakor med massa gotte till det, och varför inte lite hembakta kanelbullar också? (behöver kanske inte nämna att de var köpta på IKEA...) hur som helst, jag tror det uppskattades av båda två. inte ofta vi sitter ner tillsammans för att äta frukost, så det var mysigt.

dagen för mig fortsatte i pluggets tecken, och Olivia... stickade? ja hon känner att hon måste börja åldras lite. jag är ju trots allt ett helt år äldre än henne så hon känner sig lite efter. därför drog hon på stort och åldrades en sisådär 55 år på en gång, men det är heeelt okej för mig!

på kvällen mötte vi upp våra fina tjejer och gick till en resturang. en liten stund senare kom födelsedagsbarnet och vi började sjunga. riktigt mysigt och megagod mat var det. efteråt drog vi oss in mot Oxford Circus och efter många om och men kom vi in på en klubb där. kul att få dansa av sig lite och släppa loss för en stund! det var dans, gratis dricka och TÅRTA. jajjemen när de kom fram med tårtan så var vi som ett gäng hyenor som inte sett mat på flera veckor. jeeezzes... men god var den! och kul hade vi. förhoppningsvis var även kvällen lyckad för huvudpersonen i fråga. bilder lägger jag upp sen när jag har dator.

har ni haft en fin helg?
puss och kram på er,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback