Ny lägenhet!

jajjemen, igår skrev vi på kontraktet för vår nya lägenhet. för mig var det som en enorm sten föll från mitt bröst. av många olika anledningar har den här förta månaden varit riktigt tung, och den senaste veckan har jag känt mig som en zombie. mina föräldrar är obeskrivligt bra, och jag ska komma på ett bra sätt att tacka dom. igår när vi skrev på kunde jag för första gången säga "fan va kul att vi ska flytta" och verkligen mena det. har mycket att ta igen och betala av när jag kommer hem, men det tar jag då. nu ska jag leva!

jag och ollan firade detta med att... äta! det blev en lååååång fika (vi missade till och med vårt zumba-pass på gymmet). på kvällen bjöd olivias pappa oss på en underbar spansk tapas-middag.. tack igen Åke! inte nog med det så bjöd servitören oss på gratis efterrätt, en shit (som förmodligen är väldigt god... en annan kväll) och även desertvin.. tyvärr fick jag inte i mig de två sista sakerna. tror jag hade ätit för mycket och alkohol-halten i de båda fick mig att kvälja av bara doften. men otroligt trevligt av honom, och trots att jag känner mig en aning otacksam så var det en otroligt bra eftermiddag/kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback