nu har vi flytt

nycklarna är lämnade. känns lite vemodigt. som jag skrev igår - vi har haft så mycket för oss. så mycket roligt. så många har varit där och ja.. det är helt enkelt många minnen! Johanna verkade iallafall nöjd och glad, vilket kändes bra. så nu sitter vi mest och drar massa tid för att klockan två få komma in i rummet på hostelet vi ska bo på i två dagar. som tur var fick vi lämna all packning i förväg. så man kan säga att vi stort sätt bara samlar krafterna till ÄNNU en gång då vi ska konka på packning. men it can be fun, right?
 
hur har ni det där hemma i Sverige då? goosh, vill veta! kommentera, säg vad ni gör. har inte pratat med många av er på länge, så jag blir bara glad över att höra vad ni gör. Ollan insåg för övrigt att jag bara har fyra lördagar kvar, iallafall så länge jag går i skolan. ska ju som sagt stanna lite till efter skolan slutar, men det är verkligen inte långt kvar. tiden går så himla fort!
 
 
apropå att jag snart åker, så är just den här bilden perfekt. för ord kan inte beskriva vad just ni två betyder för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback