myssöndag

det bästa med att bo med en av sina bästa vänner är alla random grejer man kan göra. dra till ett fik, bara sitta och kolla på alla konstiga människor och ha diverse åsikter om allt och alla (vilket tur att större delen av befolkningen inte förstår oss) eller varför inte ta en mysbio bara för att vi känner för det? det var precis vad vi gjorde ikväll. efter ett ganska intensivt pluggade från min sida så bestämde vi oss för att ta en bio såhär på söndagskvällen. ingen av oss har det på vår budget, men fan... ibland måste man få unna sig. så vi såg "give it a year", vilken var en helt okej film. den var rolig och lite sockersöt sådär, precis som romantiska komedier ska vara. det var helt klart ett bra slut på den här helgen.
 
det kändes som att det var igår jag skrev "imorgon är det en ny vecka"... får väl vara glad för att det inte var det. isåfall hade jag väl varit heeeelt dagvild, och ute och cyklat. den här veckan ska jag prova på en ny kurs; "UK Culture", har inga som helst förväntningar, så det ska bli lite spännande. har lite andra ändringar i mitt schema också, men det är nästan bara positivt. fyra veckor kvar... nu är det bara att lägga i sista växeln.
 
såhär kommer väl min vecka se ut på ett ungefär;
måndag; gym vid 9. skola 11.55-18.25, study-session med Mandis på kvällen
tisdag; ta lite sovmorgon kanske? bodypump 12.30. plugg och skola 15.30-18.25. besök på music club? var alltför länge sen nu...
onsdag; skola 8.45-15-15, gym. förhoppningsvis musikal: "The Lion King" på kvällen!!
torsdag; skola 8.45-13.15, ev. vilodag fr. träning. kanske IKEA med sambo på kvällen.
fredag: promenad eller löprunda på morgonen,  skola 11.55-18.25. skolpuben!
 
tja, lite busy är jag väl ändå? jag skulle vilja att det stod typ "shoppa tills jag dööör" eller typ...  "jobba". ja jävlar vad jag saknar att jobba... faktiskt. apropå det ska jag börja söka lite jobb till min hemkomst till Sverige. är väl lika bra att börja, man vet ju hur svårt det kan vara. fast äh vafan.. livet som fattig student är ju helt fantastiskt?! varför skulle jag vilja byta ut det mot ett liv med... inkomst? haha nänä, måste vara nåt fel!
 
xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback