Museum

liiiite kulturell jag har varit idag då hörrni. efter skolan gick jag faktiskt på Victoria and Albert Museum! känner att det är vissa saker jag måste hinna se innan jag åker. så en ledig, kylig eftermiddag och inga pengar att spendera. vad gör man? man strosar runt lite på museum helt klart. lite mysiga Flashbacks jag fick när jag kom in genom entrén och ser skolklasser sitta lite överallt. va mysigt man hade det i Odensala när man åkte runt på utflykter här och var, även om man just vid de tillfällena inte alltid uppskattade det så mycket.

helt sjukt att det är fredag imorgon. om mindre än en vecka kommer mina fina vänner hit. så bra!! och jag har för övrigt, apropå ingenting, avslutat min kväll på bästa sätt. tittandes på 'Maria och Mindy'... Maria Montazami kan ju vara den mest älskvärda kvinnan i världen - och hennes kompis Mindy börjar jag gilla mer och mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback