movinday no. 2.. eller är det typ tredje, fjärde gången?

nu är vi i flyttartagen igen, jag och min vän. har checkat ut från vårt hostel, och sitter nu på Caffe Nero och käkar en välförtjänt frukost. ja, det har tyvärr inte varit så jättekoll på budgeten dessa två dagar, framför allt inte med mat, eftersom vi inte velat köpa för mycket grejer att konka på. får bli en ändring efter ikväll då vi förhoppningsvis har gjort oss hemmastadda i nya lägenheten, och allt har gått bra.
 
annars då? igår hade jag två av de mest tråkiga och konstiga lektioner jag någonsin haft. vi hade en vikarie och han var så... det finns inga ord för honom. ni vet en person som försöker vara rolig, men verligen inte lyckas?! ja, det var han. och lektionen didn't make any sense at all. då började jag tvivla på "vafan gör jag här, vad håller EF på med?!" . men sen slog det mig att resten av alla lektioner brukar vara bra, så jag får se det så iallafall. men fa-an va han slösade tre timmar av mitt liv som jag aldrig kommer få tillbaka. jisses alltså.
 
 
det är en gammal bild, men jag ville bara visa att det ser ut som att det kan bli en riktigt fin (men lite kylig) dag i London idag. nu håller vi alla tummar på att flytten går som det ska, gör det ni där hemma också är ni snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback