Mello-kväll

 
har haft en supermysig kväll. svenskar som vi är så satt jag och mina fina tjejer klistrade framför Melodifestivalen, som de sänder i svenska kyrkan här i London. riktigt kul att dom gör såna här grejer måste jag säga! gör att man inte är helt off här borta ändå. de sålde även massa svenskt gotte i kiosken, men det var vi inte medvetna om så därför blev det inget. men nästa veckan kan det nog bli ändring på det. en liten marabou skulle ju inte sitta helt fel. efteråt blev vi lite sugna på bio och var påväg till Angel för en spontan kvällsbio. men tyvärr ändrade vi oss i brist på pengar och tid... det får bli en annan gång helt enkelt! finns så många filmer jag vill se just nu att jag blir alldeles snurrig. så istället ligger vi nu i sängen och läser och tar det bara lugnt. jag hoppas på en fin och solig dag imorgon, för jag vet att det kommer göra allt så mycket lättare!
 
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback