lördagar är otroligt värda

hur fan kan det vara söndag redan?! är det dagar som hoppas över av någon anledning, eller vad är det frågan om?? kan inte fatta att det är en ny vecka imorgon IGEN. hinner inte med dagarna här. usch. men men.. inte ska man klaga. jag har det bra. riktigt bra. och lördagar nuförtiden är toppenmysiga måste jag säga. lite melodifestival-häng i Svenska kyrkan men bara bra människor omkring sig. igår slog jag till och med till med en marabou (!!) hur gott? ja, det förklarade ju sig självt när en 200-grams-kaka var slut efteråt.
 
igår gick vi även till en svensk pub precis bredvid. jävlar vilket drag det var där när vi kom in, med massvis med svensk-producerad musik på högsta volym. "KC-känslan" var ett faktum, och jag kunde inte stå stil för fem öre. men vi gick ut och satte oss i trädgården och pratade lite, innan vi bestämde att det var dags att åka hem.
 
idag blir det plugg för hela slanten. men jag vet lixom inte vart jag ska börja. det är som ett stort svart hål när jag öppnar upp böckerna. hur ska jag bli bättre på the reading-part? hur ska jag göra, lägga upp struktur osv. jag blir snurrig av bara tanken. dessutom började vi prata om högskoleprovet igårkväll också. och DET ska göras snart också... herregud det var nästan 2 år sen jag gick i skolan. jag kommer inte ihåg allt !!
 
nu ska jag ta tag i mitt liv och .. sätta mig på Starbucks. haha, nej men dags för plugg. ska bara ringa min plugg-kompanjon och höra om hon är vaken. eller kanske blev för mycket One Direction-imitation igår kväll för att hon ska kunna ta sig upp ur sängen? hihi spana in the freaks; (http://aapiek.blogg.se) - inga kommntarer, har aldrig mött dom förut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback