lördag

morgonenstunden är typ bland det bästa på hela dagen. nästan. åtminstone EFTER man kämpat sig upp ur den där varma och sköna sängen. jag älskar att sitta och äta frukost i lugn och ro. och jag älskar frukost. har säkert nåt samband, på nåt sätt.

min morgon blev dock inte riktigt vad jag tänkt, men vafan. med tidsbrist så hoppade jag bodypump på gymmet och sitter nu istället och pluggar. om någon timme ska jag försöka ta mig till Camden Town där jag ska möta upp några i klassen för att säga hejdå till en av killarna. det gjorde jag för övrigt igårkväll, men när vi hittade ytterligare tid så får man ju bara passa på! inte ofta jag kommer ta mig en tripp till Argentina... just sayin'.

fredagskvällen spenderade jag för övrigt med Olivia, hennes mamma och två av deras vänner från Oskarshamn. det blev en god middag på en italiensk resturang - tack Eva! riktigt mysigt och trevligt. kom sen hem och slocknade ganska rejält.

fick även reda på igår att jag ska göra min speaking exam på lördag nästa vecka... kul? dålig timing när Anna och malin är här också.. men men, det är bara att göra det bästa av situationen! så skönt det ska bli när det är över !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback