lill-lördag

onsdag. halva veckan har redan gått, och jag har faktiskt precis unnat mig ett bad. riktigt skönt måste jag säga. att få läsa ett kapitel eller två i en bra bok var inte heller fy skam, faktiskt ganska avkopplande.
 
vi har hur som helst sovit en natt hittils i den nya lägeheten. den är så fin, och jag måste säga att vi är lyckligt lottade här i en så annars låg-standard-stad. tyvärr är inte allting klart ännu, och därför vill jag inte visa några bilder. förhoppningsvis kommer ALLT imorgon, och då menar jag ALLT. än så länge kan vi inte laga mat, vilket svider lite i plånboken. att äta ute tre gånger om dagen (även om det inte är så stora mål) tar rätt hårt trots allt. hur som helst så är vi glada att äntligen fått flytta in!
 
jag ryser bara när jag tänker på att det bara är några veckor kvar av skolan. jag vill inte ens skriva ut det, men för en stund sen när jag och Olivia satt och pratade så började jag räkna. och nej, det är inte långt. inte långt alls. och jag vet verkligen inte vad jag ska tycka om det just nu. inte ett dugg. tar dagen istället som den kommer. imorgon blir det skola igen, följt av träning och sen blir det en liten mysig date med en svensk tjej som vi träffade på en pub när mina föräldrar var här. ska bli riktigt kul!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback