ingn bra pluggkväll...

... ALLS. har istället försökt skrivit ihop mitt CV + börjat kolla på lediga jobb i Sverige. det gick inte så bra heller. har dessutom lackat på en servitris. när hon fick se mitt bankkort såg hon att jag var svensk. då blev vi båda trevliga och pratade med varandra på vårt modersmål istället. jag vet inte om jag ska kalla det en kick-ass-kväll? tänkte av sluta med en bio, som jag egentligen inte har pengar till, tillsammans med min fina sambo. bara för att vi kan. lite så vi jobbar. det gäller att hitta glädjen i det lilla. eller nåt. saknar mina katter att krama och pussa på just nu. det vore inte helt fel.
 
ett myckt värt inlägg. men skulle skriva tusen såna här. bara för att jag kan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback