I'm coming home

ja det blev som jag trodde... 'remember the titans' fick rulla så fint på min skärm igår kväll. mycket värt.

idag började jag istället dagen med att svettas lite på gymmet. vill inte riktigt säga att jag är jättenära över min insats, för jag kände mig sjukt tung (en bidragande orsak var förmodligen allt jag proppade i mig igårkväll...). visserligen sprang jag i stort sätt så fort som jag brukar, men kände mig inte lika... tränad. men istället för att klanka ner på hur jag tränade så får jag vara stolt över mig själv att jag faktiskt pallrade mig dit klockan sju imorse.

jag ville hur som helst bara titta in här och berätta för er att slutet ät nära. okej, nu ska vi inte dra fram psalm-böckerna för att vara redo för att be på min begravning. nej nej. så illa är det inte. men jag börjar verkligen se slutet av tunneln nu, och nu är även en flygbiljett för flytten hem till Sverige bokad. den 26 mars 17.40 sätter jag återigen mina fötter på Arlanda flygplats. vad sägs om det?


Kommentarer
angela säger:

Yaay då kan vi äntligen ses igen när du är hemma! <3

Svar: hihi yeees baby!! det måste vi :* saknar ditt söta face i korridoren här borta !!
jessica

2013-02-21 | 18:03:39
Bloggadress: http://angiieyago.blogg.se
Madde säger:

Välkommen hem! Kram

Svar: taaack fina du! kram kram
jessica

2013-02-21 | 18:06:25
Bloggadress: http://tildesbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback