hemmaquell, ta med känslan hem

jajjemen, det blev en myskväll hemma i lägenheten med ... mig själv. Olivia är och myser med sin mamma på hotell. valde alltså att ta en paus från pluggandet, ta ett mysigt bad, en god middag, massa digestivekex och även ett paket vindruvor... en helt vanlig onsdag med andra ord? har dessutom fått pratat lite med mina föräldrar och kära syster. mycket värt. kan även berätta att jag nästan har bokat min flygbiljett hem. as in 'hem för gott'... men jag berättar mer om det imorgon.

nu är det dags för film. frågan är... vilken? blir det 'remember the titans' som jag har sett en sisådär tiotal gånger - men som enligt mig är en av världens helt klart bästa filmer. eller blir det någon av mina andra.. fyra filmer jag har på datorn? det återstår att se.


Kommentarer
Amanda ep säger:

Jag vill verkligen inte att du åker hem. Kommer gråta som ett litet barn som inte får godis!

Svar: jag är ditt godis... jag vet. kanske är bra att jag åker hem? så du får bukt på ditt sockerberoende hihi... men du vet att tanken på att lämna dig är skrämmande <3
jessica

2013-02-21 | 15:33:05
Bloggadress: http://aaepiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback