friday friday

varje fredag. oavsett humör. samma låt på hjärnan. "friday friday.." jag vet inte ens hur den går? har jag ens hört den?

hur som helst så pallrade jag mig ut i regnet och tog mig en löprunda imorse när jag vaknade. det var tungt, absolut, men jag gjorde det! så en liten klapp på axeln för det. sen fick jag, som vanligt varje fredag, hetsa till the lecture. idag var det shafayet (man uttalar det typ sheff... varför så svårtstavat?) som pratade om the history of London. ganska intressant faktiskt, men ja jag är ju ett historiefreak trots allt. efter det var det dags för drama. lika mycket ångest varje gång inför den lektionen, men det var kul. idag gjorde vi en scen som vi även blev betygsatta på... men herregud va tålmodig man måste vara över att prata med folk som INTE kan engelska inte förstår engelska. jag nämner inga specifika nationaliteter... men asiater ligger ju högt på listan... hur som helst så pratade jag med min lärare om att jag alltid känner mig obekväm innan lektionen och att jag förmodligen kommer byta. det var riktigt skönt att höra hennes ord och säga att hon tycker jag är riktigt duktig osv. och efter varje drama-klass blir jag alltid lika confused... should I stay or should I go? det är ju kul, men hur ska jag göra? blir förmodligen för mycket press... och människorna i klassen är sjukt random märkte jag idag. men det kanske är charmigt?

personalen på resturangen igår verkar ha gillat oss.. just sayin' #hjärtaisalladen BAM ... halva inne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback