.

vad jag kommer sakna detta. att bara kunna gå till hyde park, ta en lång och härlig promenad eller en skön löptur. se alla hundar springa runt och nosa i marken, ivriga att springa efter deras ägare. se alla svanar simma runt fridfullt i den lilla dammen i Kensington Garden. aaah.. Kensington Garden, en av mina absoluta favoritplatser i hela London. med det stora, ståtliga men ändå så 'vardagliga' Kensington Palace med sina guldgrindar. ja, jag kommer sakna detta. att bara kunna gå dit, renas huvudet och få massa frisk luft. visst kan man få det i märsta också, men vart ska jag hitta atmosfären som finns i Hyde Park? Sätunaparken? same same, but different?
 
jag började morgonen med en lång prommis. lite kyligt var det allt, men man kan inte få så mycket bättre start på morgonen tycker jag. har nu ätit mig en mysfrukost bestående av havregrynsgröt med blåbär och kanel, och ett ägg. bästa målet på hela dagen är frukosten måste jag säga. skulle kunna äta hur mycket som helst. är dock fortfarande skeptisk mot det faktum att min ... vad ska man kalla honom? 'snubben på gymmet som har hjälpt mig med träningschemat'... han iallafall - tycker att jag ska äta enbart protein på morgonen. absolut! mn ett alternativ till ägg undrar jag då? tja.. en köttbit? näää... det är utanför mina gränser. frukost ska vara frukost. punkt slut.
 
nu ska jag köra ett rejält race i ett par timmar med bara plugg. sen bär det av till gymmet för lite bodypump och efter det massa plugg igen. roligt liv jag har va? tja, ni som trodde att jag har det som semester här i UK kan ju bara dream on, so to speak. men det kommer väl det med! efter den 16 mars kommer jag vara eld och lågor, kommer springa till folk jag inte känner och pussa dom på kinden, kommer springa naken i Trafalguar Square och bada i fontänerna, kommer springa runt i China-town ridandes på en låtsasdrake och varför inte klättra upp i Big Ben och hänga på klockvisarna när jag ändå håller på? Lite Jönssonligan-style för att göra det hela liiiite mer spännande.
...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback