en helt vanlig fredag

 
så var det fredag igen. och jag sitter på min håltimme och försöker råplugga. usch, jag har inte gjort mycket annat de senaste veckorna. har knappt sett andra delar av London än Waterloo och det nya området Kensington High Street dit vi nu flyttat. men vad ska man göra? plugga måste jag ju. helgen ser jag dock fram emot, tror den kommer bli himla mysig och bra.
 
den här veckans premilinära schema som jag la upp i måndags sket sig ganska rejält... eller ja, sket sig och sket sig. det blev inte riktigt som jag tänkt mig. måndagen hade jag och Amanda study session. men tisdag- och onsdagkvällen blev ändrade planer. ingen music club och ingen musikal. men musikalen blir av om ett par veckor då även Malin och Anna kommer hit och tittar med mig, hur bra?! har jag sagt det förresten? att bralls och annsen kommer hit och hälsar på? huuuuur glad som helst blev jag när de berättade och jag längtar verkligen jättemycket! vi ska gå på lite musikal, shoppa förmodligen och så ska jag väl visa dem utelivet här. en hel helg ska jag få umgås med mina favoriter HÄR i min nuvarandra stad London. ska bli obekrivligt roligt!
 
annars då? ja, jag och olivia pratade mycket igår om hur fort dagarna går. det känns som att det bara var typ igår vi var på puben. men det var en hel vecka sen. om 3 veckor går jag ut skolan. om 4 veckor sitter jag med ett stort fett Cambridge-prov framför mig. om kanske... 6 veckor flyttar jag hem igen. hur sjukt är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback