Teds dop

ja nu var det förbi också. lille grabben här på gården har fått ett namn han också. Ted. det fina lilla charmtrollet (sen att han inte verkar tycka om mig så värst, det är en annan femma hihi) fick en alldeles jättefin dag. vädret var strålande, dopet var jättefint och alla var på gott humör. dopkalaset fortsatte ända till kvällen i äkta bondestyle-anda, och för er som inte vet det så är det alldeles förjävla trevligt! tyvärr så blev det till slut dags för mig att sova för att Arlanda-folket ska ju upp så förbannat tidigt och flyga!!

jag fick massa fina bilder, men laddar upp dom när jag har dom mer tillgängliga på datorn. tills dess kan ni få en tjyvkik på min fina bror. tack madde och johan för en toppendag och kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback