ledig helg

två dagar ledigt. lördag-söndag. känns nästan som att jag har ett vanligt mån-fre-jobb.. schweet! igår var en sån där dag man kan behöva ibland. inte göra mycket alls. tränade på morgonen med syrran, men det var tyvärr ett av de tråkigaste zumba-passen jag varit nog... jag saknar tessan-terror!!
 
trots det så var jag så himla trött hela dagen. lite tog jag ut mig ändå. eller så är det det faktum att jag är krasslig som fan men försöker dölja det för mig själv. hur som helst så blev det lite fix med syrran. vi försökte sätta upp mitt nyinköpta (läs; köpte den för typ 1,5 månad sen) skåp. vi kom rätt långt. hade bara dörrarna kvar. men då fanns varken ork eller tid kvar. istället åkte jag upp till ett något kaosartat Arlanda och hämtade upp min log-lost-twinnie. it's time for her to become a stockholmare. och jag hjälpte henne lite på traven genom att köra in henne till hennes boende för en tid framöver. var så underbart att få skratta så man grät med bruden igen. thank God for bringing her here!
 
med tanke på att jag tog bilen (hör och häpna, jag körde i stan) så hann jag hem till Märsta igen mycket tidigare än beräknat. då hann jag även med lite tjejmys med gamla fyran och sen kräftskiva/inflyttningsfest. så grymt kul att få träffa så många fina människor på en gång, det var en nykter kväll, vilket jag tackar mig själv för idag.
 

we're back on track
 
 

Kommentarer
Tessan Terror säger:

Tack snälla!!! Det värmer :)

2013-10-18 | 15:24:43
Bloggadress: http://www.dbest.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback