en bättre dag

told ya. förstod väl att allt skulle kännas lättare idag. visserligen har jag sovit lite oroligt, vilket jag brukar göra när jag ska öppna. men jag vaknade till och med innan klockan ringde, så det var faktiskt lite skönt.

sitter nu och äter lunch. tiden har ändå gått rätt fort. har typ redan jobbat i 6,5 timme, helt sjukt ändå. inte många som ville dricka bira med (oj, HOS) mig idag. men har ändå pysslat med lite ditt och datt. klockan 15 ska jag fanimej springa härifrån. okej, så drastiskt behöver det inte vara men hem ska jag. tror jag vilar från träningen idag, hostan sitter där den ska so to speak. blir en campinomiddag med min brother from another mother Rindish. ska även försöka se på lite handboll idag, SÅ EXCITED!!

mina babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback