back to reality

en vecka i Härnösand. en vecka i Härnösand med mina stammisar. allt som behövs för att komma ner i varv och bara njuta av tillvaron. för ja, vilken fantastisk jävla vecka jag hade.
 
det är svårt att beskriva hur bra det är att få komma upp dit, träffa alla fina människor och bara vara. vara sig själv. efter en vecka där uppe känner jag mig tom. helt ärligt. det är så mycket mer än bara ett läger. hur konstigt det än är att säga att "jag är 21 år och ska på läger" så är det i slutändan mycket mer än så. att ha några av sina bästa vänner runt omkring sig 24 timmar om dygnet sätter sina spår. för ja, det här lägret har jag verkligen insett att jag har träffat vänner för livet.
 
jag hade tyvärr ingen kamera med mig. eller jo, min älskade iphone - men den blev snodd i lördags så jag har inte mycket bilder att leverera tyvärr.. en kan jag bjuda på däremot. det här är axel. min Mowgli. en kille jag ibland kan bli så skogstokig på, och efter den här veckan så undrar jag varför. för han är en av mina absolut bästa vänner. en kille som ställer upp i vått och torrt, som utan tvekan skulle döda någon som gjorde mig illa.
 
 
det har snart gått en vecka sen jag skildes åt från alla. några träffas i stan ikväll för lite Catch-up-myskväll. men efter fyra arbetsdagar den här veckan, varav sista slutade halv tio ikväll så ropade min kropp efter sängen. ja, så är det - nu är det tillbaka till verkligheten. tur att jag har lite att se fram emot i höst ändå. men nu är det en dag u taget. morgondagen börjar med zumba, och lite senare på eftermiddagen ska jag hämta min twinnie som bestämt sig för att lämna skåneland och ta sitt pick och pack och flytta till Stockholm. mycket roligt om ni frågar mig. visst, det blir inte som att bo i Notting Hill och Kensington avståndsmässigt, men det är fan så mycket bättre än att ha halva Sverige mellan sig... ELLER ett helt hav. just sayin'.
 
Time for bed,
night peeps <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback