torsdagsmys

what a day. kan inte riktigt sätta fingret på om den har varit bra eller dålig. eller helt enkelt skitkass. beror lite på vilken del av dagen man väljer att utvärdera så att säga. har i alla fall jobbat idag. började med en liten promenad på löpbandet imorse. inte alls så motiverande att gå ut och gå i spöregn, då kan det vara bra ibland att ha ett litet löpband hemma. har sen jobbat hela dagen fram till 17. regnet har öst ner även idag, och barnen verkar vara nöjda och glada över det - iallafall för en stund. jag däremot har nog aldrig gillat regn, blött och kyla. nej tack till det.
 
efter jobbet tyckte jag synd om mig själv. ni ärade kvinnor vet vad jag menar. ni vet den där dagen i månaden då det är dags. då ni helst bara vill ligga under täcket, äta allt ni ser, äta alla godsaker som finns och sen gråta till en dålig kärleksrulle. ja, enough said. så med tanke på detta så köpte jag naturgodis - och inte den "ganska-nyttiga" delen av naturgodishyllan. nej idag köpte jag det jag var sugen på. och jag vet att det inte alls är så mycket nyttigare än vanligt godis. men vet ni? det skiter jag i. ikväll skiter jag i allt. däremot förstördes min myskväll med mig själv när jag blev trött på godiset redan i bilen, och mina program som jag var sugen på att titta på ikväll är inställda pga ... hockey? alla intressepilar som finns träffade precis mitt öga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback