sjukling

vilken sjukt värdelös dag. minst sagt. nu kan jag förstå hur det känns att svälta sig själv. eller att vara på vippen att svimma. ja mina vänner, jag hade inte bara lite magont. magsjuka eller vad man nu kallar det har nått mig, 
 
jag brukar inte bli sjuk. faktiskt. i don't do sickness. så när jag väl blir sjuk (vilket oftast bara pågår under en dag/dygn) så är det fanimej inte kul. och magsjuka, eller maginfluensa av alla slag är något jag inte ens vill önska min värsta fiende. så den här dagen har jag bara velat dra täcket över huvudet och hoppa över. men nu äntligen mår jag bättre, och tror bestämt även jag får behålla min smoothie jag tog för en stund sen. det bådar gott!
 
men jag är ganska arg nu. hela dagen har jag varit ynklig, ledsen och tyckt synd om mig själv för att jag mått så dåligt. men nu är jag mest arg för hela min plan går fel. hela mitt schema blir helt fuckat. speciellt när jag börjat komma igång med träningen ganska bra, och kände att jag gjorde ett bra pass igår då jag kände mig stark och kände mig pepp inför helgens träning- så blir jag sjuk? och alla jobbpass jag skulle ha? visserligen så "tappar" jag bara förhoppningsvis två av dom. men ändå? just nu är alla pass guld värda.
 
 
hade gjort mycket just nu för att känna mig såhär fräsch. att få vara tillbaka i Wellington. tillsammans med våra freaks Anton och Anders. och med Amy. haha ååh Amy. hur bra hade man det inte då? tja... inte var man magsjuk i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback