ny vecka, nya tag

mina kära få, tappra, underbara läsare!
jag antar att jag förmodligen inte har ett lika fascinerande liv här hemma i Sverige nu, som jag hade när jag bodde i London. men det kan ändå vara lite kul att babbla om vad jag har för mig. idag kanske det också kan bli ett lite mer positivt inlägg, för idag mår jag mycket bättre. har kunnat ätit utan större problem och jag har till och med jobbat. kors i taket!
 
det verkar röra sig om någon slags magkatarr jag har, och ingen vanlig magsjuka, så jag har även köpt tabletter som verkar fungera ganska bra. det känns otroligt skönt att det verkar vara på bättringsvägen som sagt. tjaaaa... vad har jag gjort idag då? jobbat som sagt - på käraste Bullerbyn med mina fina, busiga och idag väldigt leriga barn. det är kul, och det känns att man lever efteråt kan jag absolut säga.
 
ikväll har jag haft en riktigt jobb-sökar-kväll. okej, nu kanske jag ljög lite - jag har inte direkt sökt så mycket jobb. men jag har fixat CV och skrivit ut tonvis med CV och personliga brev - så imorrn blir det ut och blotta sig totalt inför diverse arbetsledare. inte det roligaste måste jag säga - för känns som att man blir utstuderad på 2 min. men det är ett måste, eller hur? annars är resten av min vecka inte så speciellt händelserik, jobbar på dagis varje dag vilket känns riktigt kul och välbehövligt. speciellt eftersom jag missade tre dagar på O'learys i helgen. men vafan, vad gör det om hundra år? jag ska även försöka träna lite imorgon, ska bli skööönt.
 
 
jag har försökt att inte erkänna det. men de senaste dagarna speciellt så måste jag säga att jag tänker på mina fina vänner från London väldigt mycket. det är nästan en månad sen vi senast sågs (förutom Toni, men redan det har ju typ gått... tre veckor sen) och bara att få se och höra hur ni har det är toppen. är det något jag ska skrapa ihop mina pengar till så är det att hälsa på er, eran sista tid där borta. det ska jag verkligen försöka göra.
 

Kommentarer
Jullan säger:

Jaaaaa kom hit kom hit kom hit! Vi saknar dig <3 <3 <3

2013-04-17 | 20:12:48
Bloggadress: http://storstadsidioter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback