kändisfest på Arlanda

i lördags satt jag och skrattade ihjäl mig till Johan Rehborg då han spelade i "Rock of Ages"... igår serverade jag honom på ett byggkaosartat O'Learys Terminal 5. jag hade svårt att hålla minen när karln kom in. vad är oddsen? jag valde dock att inte nämna någonting och behandlade honom som vilken människa som helst. är nog inte alltid guld värt att vara kändis - därför skonade jag honom från den hysterin.

idag har jag jobbat på nya jobbet. det gick mycket bättre idag, vilket har gett mig ännu mer att tänka på. får se hur jag väljer att göra - mycket dilemman och val att bestämma sig för just nu. hur ska jag göra med jobb? handboll eller inte handboll? kosten och andra rutiner som måste falla på plats... ja, det skulle väl bara vara konstigt om livet alltid var en dans på rosor, inte sant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback