I passed my CAE-exam!

yes, you heard me. jag klarade CAE-examen!! jag var inte alls beredd på att få veta det såhär tidigt, utan skulle med glädje kunnat suttit ända till 30 april och väntat. men hej och hå, här kastar man resultatet lite snyggt i ansiktet heeelt oförberett. men vafan... det är faktiskt skönt att veta att jag inte är totalt värdelös tihi.
 
typiskt för att vara mig är att jag inte är riiiiiktigt nöjd. okej, nu ska jag inte vara sån. nöjd är jag SÅKLART över att jag har klarat det. om några dagar när jag smält det så kommer jag förmodligen dansa både sol-och regndansen här utanför på gården. troligtvis naken också. tur att jag inte bor inne i centrala delen av kära förorten Meeerzzzta råå! men jag är glad - absolut. kämpade som fan, och det var svåra månader. det ska jag erkänna. så jag får vara nöjd! att vara tre poäng från ett högre betyg känns dock jävligt surt... då undrar man ju, vad hade jag kunnat förbättra? skrivit annorlunda? pratat lite bättre och mer? skrivit bättre på grammatiken (haha tro mig, det hade jag behövt gjort ändå ... svennebanan som inte kan ett skit - that's me, och det fick jag även bevisat nu he he!)
 
meeen mina vänner, nu äre gjort. eller ja, gjort vare ju för typ... exakt en månad sen idag. men nu behöver jag inte tänka på det mer. jag är glad att jag bestämde mig för att ta det. trots att det som sagt var en tuff tid med mycket plugg så är jag glad att jag har det med mig.
 
imorgon blir det upp tidigt för att möta syrran på gymmet. sen är det dagis och på kvällen är det barnvaktning (sa jag att jag älskar barn?) åt mina två favorittjejer som faktiskt även dom har bott i London. hmm.. 2 och 4 år - de kan definitivt bättre engelska än vad jag kan. ska jag flasha med min CAE-exam framför dom tro? hihi. ska även klämma in att träffa Madde Hagel också, ååh va kul det ska bli!!
 
avslutar detta hejdundrande inlägg med massa glada bilder á la Humle och Dumle i London. passande, inte sant? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback