härlig fredag

... NOT.
skulle egentligen vara påväg upp till O'learys och början på min 8-dagars-jobbvecka. men nej. istället ligger jag nu i soffan, kollar på skräp-TV och ber till Gud att jag inte behöver ligga på toaletten hela dagen. förhoppningsvis är det bara något dåligt jag ätit, och jag då blir bättre under dagen. just nu känns det sådär, för både magen och resten av kroppen strejkar. men jag får försöka vila av mig det. för jag har verkligen inte tid och pengar till att bli sjuk. verkligen inte.
 
idag är det den 12 april, vilket betyder att Elsa fyller hela 20 år! grattis söta du, är säker på att du får en toppen dag och helg borta i London. skulle vilja lägga upp en kick-ass-bild på dig från din bästa sida, men min käraste Sony Vaio väljer att inte vilja samarbeta. inget ovanligt med andra ord. hi hi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback