godmorgon

sitter här och äter frukost. med tanke på att jag inte får äta mjölk, kalcium eller järn tillsammans med mina tabletter för aknen, så har jag varit tvungen att ändra min frukost IGEN. så här sitter jag med den gamla vanliga havregrynsgröten igen. men äsch, jag klagar inte. gott är det faktiskt.

ska snart ta mig ner till SATS för lite träning. blev ingen igår efter jobbet, hade viktigare saker att ta itu med. däremot hann jag träffa både brallan och anna, och det blev även en efterlängtad sallad på Valvet.

idag efter träningen ska jag hem och skjutsa tantalonan i huset bredvid - a.k.a min mormor. man får ta igen lite av alla dessa år innan jag fick körkort då hon hjälpte mig. efter det är det brall-mys innan en middag hemma hos bästaste Sanna!!

en söt tjej raggade jag upp på Valvet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback