ge mig sol och värme

den här dagen ser ut att bli extremt fin och solig. kanske är våren här för att stanna?
åh vad jag längtar till shorts, bruna ben, att kunna åka tidigt på morgonen utan jacka, myskvällar med vänner utomhus. jag vill ha värme, sol och vår/sommar. jag är ingen människa som avgudar kylan, faktum är att jag faktiskt inte ens passar in att bo i Sverige. men jag älskar det ändå. på ett slags 'hat-kärlek'-sätt.
 
Los Angeles var ju ganska nice det med iåförsig. hi hi.
 
back to reality though. gårdagen var ganska... fruktansvärd. 12 timmars jobb i byggnadskaos, nytt kassasystem, brist på platser och nojjiga gäster. fyfan, det var både en och tre gånger vi alla ville sätta oss i ett hörn, bli fem år igen och gråta en skvätt. men vi spottade upp oss och klarade det. bra gjort! på grund av allt detta så var det så otroligt värt och skönt att få åka hem till Anna och Bralls där även finaste frida var, bara för att få varva ner lite och bara ha skönt sällskap innan det var dags att åka hem och sova. tack tjejer, för att ni finns och att ni är ni.
 
idag är det dags för jobb igen. jag ber till alla gudar som finns att det inte är lika kaosartat idag. jobbar till 22 denna fina lördag. får kanske smita ut en stund i solen på rasten. 
 
xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback