fredag

nån som är medvetna om att det är fredag idag? förmodligen 99% av befolkningen. själv är jag lite dagvild och har tyvärr ingen fredagskänsla över huvudtaget eftersom jag jobbar hela helgen. och måndag. och tisdag. kanske onsdag. jag har faktiskt inte tänkt på att jag ändå har jobbat en hel del på sista tiden. och det är ju bra, för det är ju precis vad jag behöver just nu. det kommer sitta ganska fint den 25 maj. känslan kommer i alla fall vara finare än den varit de senaste 6 månaderna då det har ekat ganska tomt på kontot på den så kallade 'löningsdagen'.
 
min fredag började i alla fall väldigt tidigt. närmare bestämt redan klockan 04.45. jag skjutsade mina älskade föräldrar till Arlanda, då de skulle ta en liten weekend till Le Páris! efter det tog jag mitt pick och pack och gjorde lite nytt på gymmet. hur som helst så tror jag mina päron kan behöva komma iväg lite, så det blir nog bra för dom. själv kommer jag knappt märka att jag är ensam hemma, så den här helgen kommer väl gå i rasande fart den med. har jag inget liv just nu? nja, det vill jag inte heller säga - för det har ändå hänt lite roliga saker i veckan. i onsdags träffade jag min favoritkvinna Frida och bara hade det allmänt mysigt. och igår träffade jag två otroligt efterlängtade tjejer. Sanna och Sara - älskade människor. och vill ni veta en till sak? jag har även fått ett kusinbarn! jajjemen, Lilleman tittade ut i förrigår, och nu är Madde och Johan stolta föräldrar igen. Lilla söttjejen Tilde har även blivit stor och kan nu klassa sig själv som storasyster. hur mysigt? längtar tills jag får träffa den 'nya' familjen.
 
nu sitter jag och tar igen mig lite i soffan innan det är dags att åka upp till Arlanda igen. jobb till 21 idag. sen ska jag åka hem till Anna och Brallan en stund, där fina frida är bjuden på middag. alltid bra att ha något att se fram emot om dagarna!
 
lilla tjejen som nu har blivit stor och fått en lillebror.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback