barn barn barn

med den här rubriken känner jag mig som pomperipossa. som typ fångar barn, och kokar dom till middag.

det lönar sig för övrigt att gå upp kl 5. inom loppet av 3,5 timmar hade jag hunnit träna, stått fast på motorvägen, tagit en olaglig 'avfart', varit rädd att polisen skulle ta mig, krypkört upp en hel tank (det var väl att ta i) och stått i lite mer kö... tja, sen kom jag ju försent till jobbet också, och det är en annan femma. men vad gjorde det när solen lyste och jag och mina homiez skulle till skogen och hälsa på Mulle?

har varit ute hela dagen idag, tillochmed lunchen i form av klassisk makaronipudding förtärdes utomhus. blåsten har ju gjort mig tom i huvet. jag kan meddela att de få hjärnceller jag faktiskt hade kvar innan, är som bortblåsta nu (he he där drog jag en vits utan att veta om det). efter jobbet fick jag äntligen slippa all grus i luften och tog mig istället en kaffe på Wayne's med Madde istället. hur mys? zzzzuper!!

nu är jag precis hemkommen från Väsby. äntligen denna dag. kvällen har jag lekt lite barnvakt. både mysigt och kul, men när jag (till slut.. äntligen) fick barnen att somna så kunde jag inte riktigt slappna av på nedervåningen. ville hela tiden se till att de andades.. eller nåt sånt. med tanke på att det inte var mina barn, eller ens i närheten av släkt så var jag supernervös och har fortfarande inte kommit ner i varv. känns väl sådär. hoppas inte tjejerna vaknar imorgon och ropar "aldrig mer jesska!!"(för i mitt namn är tydligen i:et det svåra att uttala?)

jag och mina vapendragare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback