är så trött

vi måste ha en av världens bästa instruktörer på SATS Märsta. dock finns det en anledning till varför hon kallas "Tessan-Terror"... körde zumba med henne idag och jävlar i min låda vilken fart det var. men det är bara roligt, och jag var minst sagt svettig och nöjd efter passet.
 
idag har jag annars träffat min efterlängtade dooshbag!! myran och the doosh is back on track... damn, det var riktigt roligt att träffas igen och snacka lite skit och skratta åt dåliga skämt. sånt där som egentligen bara vi förstår och tycker är roligt. riktigt epic.
 
sitter just nu hemma i soffan, med svart ansiktsmask i fejjan och kollar på halv 8 hos mig. har ätit riktigt husmanskost till middag i form av blodpudding - det är märkligt hur det kan vara gott, inte sant? imorgon blir det en tidig morgon då jag börjar redan 7.15 på dagis. yeay, får träffa mina kära barn imorgon igen.
 
apropå jobb kan jag ju berätta att jag för tillfället inte har hunnit ut och sökt jobb som var tänkt att jag skulle göra så fort jag kom hem. jag har faktiskt fått väldigt mycket extrapass på både dagis och O'Learys, så har inte blivit av. men jag gick på stan i Uppsala idag och fick massa sug att börja i butik, eller nåt annat liknande. men just nu är jag otroligt glad och tacksam att jag faktiskt fått komma tillbaka för lite extrajobb på båda ställena. mycket värt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback