är det möjligt att man kan bli överkörd av tåg, buss och bil... och kanske även lite trampad på av en elefant, och fortfarande leva? lite i den situationen är jag just nu. men jag lever. med nöd och näppe. (en liten parantas som inte har nåååågot med ämnet att göra men... går det inte att hoppa ner en rad med telefonens tangentbord??!) jaja skämt åsido... och DÄR kom en liten flashback från tiden med F92 hihi... jag har jobbat på Olelelearys idag! första gången på ett halvår - det känns! kändes ändå helt okej att vara tillbaka på Arlanda (fastän jag var så nervös innan att jag kunde ha gråtit som ett barn). men på lunchen när jag satt och tittade ut över landningsbanan så saknade jag London extra mycket. jag saknar mina fina vänner som fan just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback