två veckor kvar

jajjamen... två veckor kvar idag. it's all about the countdown. herregud! två veckor !! och vad gör jag? sitter och chillar i soffan... näää uppryckning! 
 
okej, det är faktiskt inte det enda jag gjort! kommer för en stund sen hem från jobbet. det blidde ett öppningspass idag, så jag är lagom klar i huvudet. och såklart det är mycket som rör sig i huvudet just nu generellt, halloj... som jag sa - TVÅ VECKOR! det känns jättekonstigt, och faktiskt ganska overkligt. men kul, riktigt kul. 
 
i tisdags var jag på ett informationsmöte i Stockholm. hade ju lite småpanik innan med tanke på mitt lokalsinne och förmåga att hitta. Strandvägen... hallå jag hittar knappt till Hötorget?! hur som helst, med lite hjälp av min supermamma så tog jag mitt pick och pack och hamnade till slut rätt. (efter en soft fika med min kära livvakt och högra hand, the rice-plocker Chang!) hur som helst... det var väl jag och typ 9-10 andra som var på det här mötet. Träffade David som är min såkallade kontaktperson inom EF, och även hans kollega Linda. Mycket trevliga typer! började dock med att jag skulle presentera mig och får som vanligt inte fram mitt namn (fuck my life, hur ska det här gå i London???!) . känner på mig att det kommer vara sjukt många ups and downs med stamningen där borta. speciellt på engelska är det lite knackligt också... men detta är nog sjukt nyttigt! 
 
fick iallafall veta en hel del vettigt på mötet. och jag vet inte vad dom hade för luft eller vad de bjöd på, men efteråt kände jag mig alldeles sprallig och glad. det här är på riktigt, sjukt läskigt men förbannad spännande! nu har jag även fått första utbetalningen på CSN (har aldrig haft så mycket pengar på kontot som jag har just nu haha). så hoppas på att inbetalningsgrejer kommer snart. håller även tummarna på att sista studiepaketet och information om min familj kommer snart... det skulle vara toppen! 
 
 

Kommentarer
Amanda säger:

The game is on my lady, the game is on ;) x

2012-09-16 | 19:09:51
Bloggadress: http://aaepiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback