skolan är igång

och SOM den är det då! redan tredje dagen i skolan, dagarna bara rullar. och jag måste säga att det var svårare än jag trodde... mycket svårare faktiskt! den klassen jag går i heter ADVANCED ENGLISH och vi har insett att det är relativt högt.förhoppningsvis kommer jag in i det mer och mer. det var ju ändå ett tag sen jag läste engelska! klassen känns ändå rätt bra. jag, olivia, emelie och johanna går tillsammans med ett gäng tjejer och en (!) kille. tror han trivs rätt bra bland oss iallafall.
 
vi har hittils alltså bara haft våra engelskaklasser. eller "bara och bara"... inte för att jag läser så mycket mer just nu, men jag funderar fortfarande på det. vår lärare heter Ross, kommer från Australien och påminner lite om Edgar i Aristocats.
 
eller ja, nu när jag tänker efter är han en blandning av dessa två... eller kanske inte alls egentligen? herrejisses, han är trevlig och rolig iallafall och tror att vi har fått en väldigt bra lärare den här terminen!
 
eller ja nu såhär i efterhand så är han nog en blandning av dessa två... eller kanske inte alls egentligen? jisses... han är trevlig och rolig iallafall och tror att vi har fått en väldigt bra lärare för den här terminen.
 
idag är det alltså onsdag, vilket innebär att ikväll är det Welcome Party för oss EF-studenterna. the klacks upp in the roof så att säga! först väntar två lektioner i International Communication... som är en SPIN-class som man kan välja till extra (bortsett från det faktum att jag inte alls har valt denna. valde tre helt andra, och verkar som sagt inte ha fått någon av dom, just my luck aight!) får se om den är toppen eller botten, tummen upp eller ner!
 
HÖR AV MIG SNART IGEN, PUSS
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback