jag ska verkligen åka

ja lite den känslan har börjat uppstå inom mig nu. "jag ska verkligen åka"... det är lixom inte bara något snack! nejnej, hej vad jag lyfter från Arlanda på torsdag. woop woop!  
 
sen jag senast skrev har jag iallafall fått en värdfamilj. eller familj och familj... det är en "Mrs Richards". vet tyvärr inte så mycket mer om denna makalösa kvinna som ska få stå ut med mig. har nämligen inte fått tag i henne. (hon har ingen e-mailadress & hon är inte så "mobilkunnig"... hej mormor! :D men det ska nog bli super! har för övrigt köpt lite mysiga presenter till henne också... sssch - don't tell her hihi! förutom det har jag betalat in ena delen av betalningen som ska vara gjord. *klapp på axeln*. nästa ska nog betalas i december någon gång innan jul.
 
de senaste dagarna och veckan har gått åt till att fixa grejer, umgås med människor och säga hejdå. har sagt hejdå till jobbet, hejdå till fina vänner och fixat massor. jag har äntligen börjat packa också (bra jobbat) så nu är jag på gång. mycket blandade känslor just nu, men förhoppningsvis kommer det här bli the time of my life!
 
försöker även fixa med min design, men det går åt helsike... (ja Amanda, på den delen ligger du 1-0 på mig, men tro mig... I'll be back!)
 

Kommentarer
Amanda E P säger:

OOoooo, kaxig liten tjej. Jadu Myran, det heter ju keep your enemies closer för en anledning så kanske jag måste hjälpa dig med bloggdesignen trots allt ;) Men då tycker jag allt att jag borde få 1p eller åtminstonne en stjärna i kanten för min godhet hahaha

Svar: vart är du quinna??!
jessica

2012-09-19 | 10:00:45
Bloggadress: http://stupidmind.blogg.se/
Freja säger:

Lycka till i London Jessica! Fin blogg!:) Men om du åker med EF, så akta dig för en tjej som heter Linda hon är väldigt läskig:(

Svar: LInda who?? :) henne ska jag akta mig för.... tack annars babe!
jessica

2012-09-19 | 15:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback