gooooodmorgon!

hej hopp!
it's a new day.. och solen verkar skina. jag däremot vaknade med världens ryggvärk. älska sängen...
 
hur som helst, det blev ingen night out igår. mina tåg samarbetade inte med mig, så jag valde att stanna hemma istället. jag, felicia och anna hade annars tänkt att sätta oss på en mysig pub och bara hänga lite. så det var tråkigt att jag inte kunde följa med, men samtidigt var det såhär i efterhand väldigt skönt att somna tidigt och vakna nu. de senaste dagarna har bestått av partey, musikal och långa dagar i skolan så sömnen har kommit lite i andra hand om man säger så.
 

här får ni iallafall en mysig bild från gårdagen
 
kan för övrigt meddela att imorgon SKA jag gå till en gym. har valt att lägga träningen åt sidan såhär första veckan, och tror att det kan delvis ha varit ett bra val. det är fortfarande så mycket som händer, så mycket att tänka på osv. men nu har det gått alldeles för lång tid sen jag tog ett löpsteg (trots att vi går extremt mycket här i London). så imorgon ska vi dra ihop några och ta en liten work out på ett av alla dessa gym som finns, wish me luck! har börjat tro att även det kan vara en stor del till varför jag känner mig deppig, exempelvis när jag kommer hem och inte har mina vänner runt mig. när jag tränar så mår jag så extremt bra i kroppen och huvudet, så nu när jag lagt det åt sidan så har endorfinerna gått till vila litegrann också. så hoppas det blir ändring på det till nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback